گروه بازرگانی مفید
خانه / زئولیت / فروش انواع زئولیت کشاورزی در تهران

فروش انواع زئولیت کشاورزی در تهران

فروش زئولیت کشاورزی توسط واحد های فعال در این صنعت صورت می گیرد. در نگاه نخست شاید خیلی از افراد با نام این کلمه آشنا نباشند و کاربرد این ماده را ندانند. به منظور آگاهی این افراد در پاسخ باید گفت که زئولیت نوعی ماده معدنی است که به دو روش طبیعی و مصنوعی تهیه می شود و نوع طبیعی آن از معادن استخراج می شود. آنچه در بیشتر بخش های صنعتی به کار برده می شود، بیشتر زئولیت مصنوعی است و تعداد زئولیت های طبیعی کمتر از انگشتان دست می باشد.

فروش انواع  زئولیت کشاورزی در تهران

قیمت امروز زئولیت کشاورزی در بازار

قیمت امروز  زئولیت کشاورزی در بازارآلو مینوسیلیکات ماده اصلی و اولیه زئولیت را تشکیل می دهد. مهمترین نقش این ماده به اختصار عبارت است از:

  • تصفیه آب و افزایش میزان اکسیژن آب، کاتالیزور و سرعت بخشی به واکنش های مختلف، تولید پاک کننده های لباسی
  • پزشکی، کشاورزی، استخر های ماهی و پرورش آبزیان، صنعت فولاد سازی، ساخت محصولات کاغذی مانند کاغذ دیواری
  • جداسازی گاز ها، آکواریوم برای تصفیه آب، جذب کننده آلودگی های نفتی و بخش کشاورزی برای تقویت خاک

زئولیت ها به دو گروه تقسیم شده که نوع طبیعی و مصنوعی نامیده می شوند.  ترکیبات شیمیایی و فیزیکی این زئولیت با هم متفاوت بوده و بیشتر زئولیت های مورد استفاده از نوع مصنوعی هستند. خاک جادویی عنوانی است که برای این عنصر در نظر گرفته شده است و این امر به دلیل کاربرد های گسترده آن می باشد. 

صنعت کشاورزی و پرورش گیاهان مختلف زراعی و باغی از جمله یکی از مهمترین بخش هایی که کاربرد های زئولیت را نشان می دهند. برای خرید انواع زئولیت کشاورزی به صورت عمده نیاز به دریافت قیمت زئولیت کشاورزی در بازار عرضه آن می باشد.

نمایندگی انحصاری زئولیت کشاورزی در کشور

 نمایندگی انحصاری زئولیت کشاورزی در کشورمواد معدنی که از معادن استخراج می شوند امروزه به جزئی جدا ناپذیر و ضروری برای زندگی انسان تبدیل شده اند. در این میان زئولیت درجه یک نیز از جمله مواد استخراج شده از معادن است که کاربرد فراوان دارد و سهولت استخراج آن مهمترین دلیل کاربرد گسترده آن شده است.

خاک جادویی عنوان دیگری است که بر این ماده نهاده شده است. کاربرد زئولیت نه تنها در بخش کشاورزی بلکه در بسیاری از صنایع دیگر مانند صنعت پتروشیمی نیز کاربرد دارد. 

نوع ساختار زئولیت سبب گستردگی استفاده از آن شده و به همین دلیل با ترکیبات مختلف در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. 

نقش زئولیت کشاورزی سبب افزایش رطوبت خاک و حاصلخیزی آن می شود و اطلاق نام خاک جادویی نیز به دلیل اثرات مفیدی است که استفاده از این ماده به دنبال دارد. فروش عمده زئولیت و پخش زئولیت کشاورزی توسط نمایندگی های انحصاری و مرکز خرید زئولیت در نقاط مختلف کشور به فروش می رسد. 

فروش کود معدنی یا زئولیت با کیفیت برای کشاورزی

فروش کود معدنی یا زئولیت با کیفیت برای کشاورزی زئولیت در کشور های مختلفی تولید می شود که از جمله مهمترین این کشور ها عبارتند از:

  • کوبا
  • چین
  • امریکا
  • مجارستان
  • ژاپن

این مناطق در مجموع تولید کننده بیش از ۳ میلیون تن زئولیت جهان می باشند. زئولیت نوعی کود معدنی و خاک مناسب است که از جمله مواد معدنی یافت شده در معادن ایران می باشد. 

ترکیبات تشکیل دهنده زئولیت، سیلیکات است که نوعی ماده با خواص فیزیکی و شیمیایی گوناگون می باشد. به همین دلیل بلور های تشکیل دهنده آن اندازه متفاوتی را به خود اختصاص می دهند.

یکی از ویژگی های زئولیت فراوانی آن و همچنین سهولت استخراج آسان آن می باشد که زمینه کاربرد و استفاده از آن را افزایش داده است.

صنعت کشاورزی یکی از مهمترین بخش های استفاده از زئولیت می باشد که خرید زئولیت کشاورزی توسط فعالین این بخش صورت می گیرد.

زئولیت مرغوب نوعی ماده جاذب است که دقیقا مانند خاک رس عمل کرده و جذب کننده آب است. 

در حقیقت زئولیت مانند یک مخزن، آب را در خود نگه داشته و به مرور در خاک انتشار می دهد. از این رو در صنعت کشاورزی نقش مکمل را ایفا کرده و فاکتور مهمی در حاصلخیزی خاک می باشد. 

شرکت وارداتی زئولیت کشاورزی در ایران

 شرکت وارداتی زئولیت کشاورزی در ایرانزئولیت ماده ای است که به دلیل خواص فراوانی که دارد، علاوه بر استفاده در کشاورزی در بسیاری از صنایع دیگر کشور نیز به کار می رود. به طور مثال از آن جا که این ماده نقش موثری در جذب رطوبت دارد در صنایع کاغذ سازی مانند ساخت انواع کاغذ دیواری از آن استفاده می شود.

افزون بر این خاصیت پر کنندگی زئولیت سبب شده است تا از آن در صنایع رنگ سازی به عنوان سیلر نیز استفاده شود. 

کیفیت زئولیت استخراج شده از معادن ایران بالا بوده و به همین دلیل امکان استفاده از آن در صنایع مختلف فراهم شده است.

همان طور که شرح داده شد، بخش کشاورزی یکی از مهمترین صنایعی است که در این ارتباط بوده و زئولیت به عنوان نوعی خاک و کود معدنی در این قسمت مورد استفاده قرار می گیرد. 

استان های مازندران، تهران و سمنان از جمله مهمترین استان هایی هستند که دارای منابع و ذخایر عظیمی از زئولیت بوده و به همین دلیل این محصول توسط شرکت های وارداتی متعلق به دیگر کشور ها مورد خریداری قرار می گیرد.

خرید ارزان زئولیت و تعیین قیمت هر کیلو زئولیت به درجه خلوص آن بستگی دارد و اندازه بلور های تشکیل دهنده و کیفیت آن از جمله مهمترین عوامل فروش این اجناس می باشند.

فروش ویژه زئولیت کشت نهال و کشاورزی

فروش ویژه زئولیت کشت نهال و کشاورزی  کمبود آب در کشور از طرفی و پرورش و رشد گیاهان مختلف از طرف دیگر از جمله مهمترین دلایل استفاده از منابعی مانند زئولیت می باشد که با استفاده از آن می توان میزان مصرف آب را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

این امر به دلیل ویژگی خاص زئولیت است که قادر به ذخیره سازی و نگهداری آب در خود می باشد و به این ترتیب می تواند آب رسانی تدریجی به گیاه داشته باشد. 

این ویژگی نه تنها موجب ذخیره سازی آب شده بلکه در کاهش مصرف آب نیز بسیار موثر است.

حفظ ذخایر آبی به ویژه در بخش کشاورزی که بیش از نود درصد منابع آبی را به خود اختصاص می دهد، با استفاده از منابعی مانند زئولیت اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد.

برای کشت نهال و محصولات مختلف کشاورزی فروش ویژه این محصول از سوی مراکز تولید زئولیت یا مراکز فروش زئولیت عمده انجام می گیرد.

در این مورد لازم است از سوی مهندسین کشاورزی که از اهمیت استفاده از زئولیت در کشاورزی آگاه هستند، اطلاع رسانی های لازم به کشاورزان صورت گیرد.

کارخانه تولید زئولیت کشاورزی در ایران

کارخانه تولید زئولیت کشاورزی در ایرانزئولیت نام ماده ای معدنی و نوعی کانی است که در طبیعت به میزان زیاد یافت می شود و انواع مصنوعی و طبیعی آن در صنایع مختلف از جمله صنعت مهم کشاورزی کاربرد دارد.

برای تولید زئولیت کشاورزی ارزان استخراج آن از معادن مختلف کشور صورت گرفته و استان هایی مانند سمنان، تهران و مازندران از مناطقی در ایران هستند که دارای منابع غنی زئولیت می باشند.

در واقع زئولیت نوعی خاک است که برای استفاده در بخش های مختلف در کارخانجات صنعتی مورد فرآوری قرار گرفته و برای استفاده در صنایع مختلف به ترکیبات خاصی از آن احتیاج است.

این موضوع به دلیل خواص شیمیایی و فیزیکی مختلفی است که در انواع خاک زئولیت وجود دارد که کاربرد آن را در تولیدات مختلف موجب شده است.

برند زئولیت کشاورزی متعلق به شرکت ها و کارخانجات تولید کننده زئولیت است که این محصول را آماده سازی کرده و علاوه بر فروش داخلی به صارات زئولیت کشاورزی نیز می پردازند.

افرون بر بخش کشاورزی، صنعت پرورش ماهیان آکواریومی و موجودات آبزی نیز از این خاک بی بهره نیستند و از زئولیت در تصفیه آب آکواریوم و تولید اکسیژن نیز به طور قابل توجهی استفاده می شود.  

انواع زئولیت کشاورزی با بهترین قیمت در بازار

انواع زئولیت کشاورزی با بهترین قیمت در بازارکشاورزی یکی از مهمترین صنایع کاربردی بشر است که تامین کننده مواد غذایی مورد احتیاج او می باشد. به این منظور برای بهبود کیفیت محصولات کشاورزی و غنی شدن منابع خاک نیاز به یک سری کود و مواد معدنی می باشد که زئولیت یکی از این منابع است.

زئولیت که نوعی خاک است از معادن مربوطه استخراج شده و برای کمبود عناصر موجود در خاک و همچنین حفظ ذخایر آبی آن مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به فراوانی در طبیعت یافت می شود و به راحتی نیز قابل استخراج است. 

از جمله برخی کاربرد ها و مزیت های استفاده از زئولیت در کشاورزی عبارتند از:

  • احداث جنگل
  • کنترل بو
  • کاهش میزان مصرف آب و امکان ذخیره سازی بیشتر آن
  • تاسیس و راه اندازی گلخانه
  • اصلاح خاک چمن
  • پرورش گل 
  • افزایش میزان حاصلخیزی خاک
  • کاشت درخت و درختچه

انواع زئولیت کشاورزی دارای ترکیبات خاص فیزیکی و شیمیایی است که در اثر افزوده شدن به خاک می تواند اثرات مثبتی مانند آنچه در بالا به آن اشاره شد، بر جای گذارد. 

برترین برند زئولیت کشاورزی موجود در بازار

برترین برند زئولیت کشاورزی موجود در بازاراستان سمنان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سنگ معدن زئولیت در کشور است که به عنوان یکی از قطب های استخراج این ماده معدنی نیز شناخته می شود.

در ایران علاوه بر زئولیت سمنان، استان های دیگری نیز در این زمینه به استخراج زئولیت با برند خاص خود پرداخته و برترین این برند ها ممکن است در زمینه فروش معدن زئولیت و نام تجاری خود یا فروش زئولیت اصفهان بپردازند.

علاوه بر این نوع فعالیت ها، قیمت جهانی زئولیت نیز از سوی برترین برند ها و صادر کنندگان این حوزه برای انجام معاملات بین المللی و منطقه ای در نظر گرفته می شود. به این جهت انواع این ماده معدنی در بازار کشور بر اساس فاکتور های مختلفی مانند:

  • اندازه بلور
  • اندازه منفذ
  • ظرفیت تبادل یونی
  • ظرفیت جذبی 

طبقه بندی می شود که بر اساس نوع استفاده و کاربرد طبقه بندی می شوند. 

بر اساس نظر کارشناسان مربوطه با برنامه ریزی درست و افزایش آگاهی مردم و کشاورزان در مورد زئولیت می توان زمینه های کاربرد آن را در این بخش افزایش داد. 

از آن جا که ایران کشور کم آبی است و میزان نزولات آسمانی در دهه اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است، این مسئله لزوم و اهمیت استفاده از منابعی مانند زئولیت را بیشتر نشان می دهد.

در این مورد مسئولان کشاورزی می توانند با برگزاری کلاس های آموزشی برای کشاوزان و زراعت کاران آنها را با این خاک و موارد کاربرد آن آشنا سازند.

به این ترتیب می توان با ساده ترین و ارزان ترین روش، میزان ذخایر آبی کشور که به طور قابل توجهی در بخش کشاورزی مصرف می شود، را حفظ نمود.

خرید زئولیت کشاورزی درجه یک در تهران

خرید زئولیت کشاورزی درجه یک در تهرانساختام بلورین و ترکیبات و عناصر فیزیکی و شیمیایی موجود در زئولیت ها سبب کاربرد متفاوت آنها در قسمت های گوناگون شده است. 

از طرفی زئولیت ها دارای فلزات گروه قلیایی و قلیایی خاکی و مواد معدنی هستند که بین آنها در شبکه بلوری  فضای خالی نیز وجود دارد. همین امر سبب تنوع موجود در زئولیت به عنوان نوعی کانی معدنی شده است.

از دیگر خصوصیات زئولیت می توان به اختصار به مواردی مانند:

  • جذب انتخابی با توجه به میزان اسیدیته و اندازه ذرات
  • امکان جذب و دفع عناصر مختلف
  • توانایی جذب آب به میزان قابل توجه
  • عمل کننده به عنوان نوعی فیلتر مولکولی
  • امکان تبادل یونی 

موارد فوق سبب متمایز شدن انواع زئولیت از یکدیگر شده و تشکیل دهنده ساختار بلوری و کریستالی آن می باشند.

یکی از موارد مهم که در تقسیم بندی زئولیت ها در نظر گرفته می شود، نسبت سیلیکات به آلومینیوم در آنهاست. بر این اساس زئولیت به انواع:

  • پایین
  • متوسط
  • بالا
  • خیلی بالا

تقسیم بندی می شوند. میزان پایین یعتی نسبت سیلیکات به آلومینیوم پایین است. تقسیم بندی های دیگر نیز بر همین اساس صورت گرفته و نشان دهنده این نسبت می باشند.

زئولیت درجه یک با نسبت های فوق به میزان مناسب برای استفاده در کشاورزی از مراکز خرید مختلف مانند تهران قابل تهیه است.

به این منظور توصیه می شود برای میزان و نوع استفاده و دریافت بهترین نتیجه با مهندسین کشاورزی مشورت شود.

توزیع کننده عمده زئولیت کشاورزی در سطح کشور

توزیع کننده عمده  زئولیت کشاورزی در سطح کشورکشاورزی یکی از صنایع مهمی است که ارتباط مستقیم با حیات انسان ها دارد. این امر به دلیل آن است که صنعت کشاورزی تامین کننده بخش قابل توجهی از منابع غذایی انسان می باشد.

ارتباط مستقیم کشاورزی و کشت و زرع با منابع آبی اهمیت استفاده از مواد معدنی مانند زئولیت را دو چندان نموده است. در این بخش زئولیت دارای کاربرد ها و مزایایی نظیر:

  • اصلاح خاک چمن
  • پرورش گل و گیاهان مختلف
  • افزایش میزان حاصلخیزی و باروری خاک
  • کاشت درخت و درختچه و انواع درخت های میوه
  • احداث جنگل
  • کنترل بو
  • کاهش میزان مصرف آب و امکان ذخیره سازی بیشتر آن
  • تاسیس و راه اندازی گلخانه

می باشد. شرکت های مختلفی در کشور که در زمینه تامین کود و مواد شیمیایی فعالیت دارند، این محصول را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهند. 

با استفاده از زئولیت ضمن بهره گیری از مزایای آن خاک زراعی تقویت شده و زمینه برای پرورش و تولید انواع محصولات ارگانیک فراهم می شود. 

شرکت های توزیع کننده به این منظور خدمات مختلفی را در سطح کشور به مشتریان و متقاضیان ارائه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
phone icon شماره کارشناس فروش: 09120697642
phone icon شماره ثابت: 02128420163
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ پشتیبانی: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: Mofidzeolite@
instagram icon اینستاگرام: mofidzeolitecompany@
email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت زئولیت در کشاورزی | فروش انواع کود معدنی

زئولیت یک ماده معدنی که عمدتا از الومینیوم سیلیکات٬ تشکیل شده است این محصول شامل اکسیژن الومینیوم یا سیلیس هستند. که عناصری چون تیتانیوم فسفر فلزات مختلف به ساخ

دیدگاهتان را بنویسید

" alt="آراد برندینگ" style=" position: fixed; bottom: 0; z-index: 100; max-width: 100%;">