گروه بازرگانی مفید
خانه / زئولیت اکسیژن ساز / فروش زئولیت اکسیژن ساز | فروشگاه مرکزی زئولیت صنعتی

فروش زئولیت اکسیژن ساز | فروشگاه مرکزی زئولیت صنعتی

فروش زئولیت اکسیژن ساز در بازار فروش زئولیت تهران و انواع استان های دیگر صورت می گیرد که خرید آن ها باید با دقت صورت بگیرد .

دستگاه اکسیزن ساز یکی از مهم ترین دستگاه های کمک تنفسی جهت بیماران تنفسی در منزل می باشد . 

با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و ورود تجهیزات پزشکی به منازل بیماران جهت سهولت در نگهداری بیمار در منزل ، زئولیت اکسیژن ساز صنعتی و خانگی یکی از مهم ترین دستگاه های تولید شده بدین منطور می باشد .

دستگاه اکسیزن ساز از تکنیک بسیار ساده جهت فراهم کردن اکسیژن مورد نیاز بیمار ، استفاده می نماید . 

دستگاه اکسیژن ساز توسط پمپ مخصوص، هوای درون اتاق را مکیده و سپس از محفظه های پودر زئولیت عبور می دهد و پودر زئولیت ، اگسیژن ۲۱ درصد موجود در هوای ورودی را از گاز های دیگر هوا جدا کرده و به سمت محفظه های دیگر هدایت می نماید .

کمپر سور موجود در دستگاه اکسیژن ساز، فصار و درصد اکسیژن را در محفظه ها بالا برده و خلوص اکسیژن داخل آن ها را به ۹۴ درصد و فشار آن را به حدود ۲۳۰ میلی متر جیوه می رساند . 

اکسیژن از درون محفظه نگه داری به پشت فلومتر جلوی دستگاه هدایت شده و از نازل مخصوص به سمت بینی و دهان بیمار هدایت می گردد . توجه به نکاتی اساسی راجع به دستگاه اکسیژن ساز ضروری می باشد :

_خلوص اکسیزن خروجی اکسیژن ساز معمولا بین ۹۳ تا ۹۵ درصد می باشد .

_دستگاه به طور عادی اگر روشن باشد و به بیمار متصل نباشد هیچ گونه اکسیژنی را به فضای اتاق اضافه نمی نماید . 

_اکسیژن ساز خانگی با برق کار کرده و فاقد باتری و یا سیلندر ذخیره می باشد و به محض قطع شدن برق عمل دستگاه متوقف می گردد .

_فیلتر های ورودی دستگاه اکسیژن ساز دو نوع فیلتر می باشد . فیلتر اول از جنس اسفنج متخلخل پلی اورتان یا همان ابر صنعتی می باشد و قابل شست و شو بوده و می بایست هر هفته یک بار شسته شوند و فیلتر دوم از جنس کاغذ فیلتر های HEPAمی باشد و حداقل هر شش هفته یک بار می بایست تعویض گردند .

زئولیت ماده ای معدنی و دارای ساختمان سه بعدی است که بخش اعظم آن از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است . 

مواد معدنی زئولیت عمدتا آلومینوسیلیکات است .

فروش زئولیت اکسیژن ساز | فروشگاه مرکزی زئولیت صنعتی

تولید انواع زئولیت اکسیژن ساز

تولید انواع زئولیت اکسیژن سازتمامی دستگاه های اکسیژن ساز از یک مکانیزم ساده برای تولید اکسیژن مورد نیاز بیماران استفاده می کنند ‌ این دستگاه ها دارای یک پمپ اند که هوای موجود در محیط اطراف خود را می مکد و آن را از یک محفظه که با پودر زئولیت پر شده است ، می گذراند . وظیفه پودر زئولیت این است که ۲۱ درصد اکسیژن موجود در هوای مکیده شده را از دیگر گازهای موجود در آن جدا کنر و به طرفی دیگر هدایت کند .

دستگاه اکسیژن ساز با کمک کمپرسور، فشار اکسیژن ذخیره شده در محفظه را بالا برده و فشار آن را به ۲۲۰ میلی متر جیوه می رساند . در مرحله بعد ، اکسیژن فشرده شده درون محفظه به پشت فلومتر ، درقسمت جلوی دستگاه ، هدایت می شود و از نازل مخصوص به سمت بینی و دهان بیمار فرستاده می شود .

کاربرد زئولیت در خالص سازی اکسیژن

کاربرد زئولیت در خالص سازی اکسیژندر برخی کاربرد ها نیاز به تولید اکسیژن در مقادیر بالا وجود دارد  .معمول ترین این کاربرد ها در پزشکی و تولید کاغذ می باشد .دو روش برای تولید گار اکسیژن وجود دارد ‌. روش برودتی و روش جذب سطحی همراه با نوسانات فشار . روش جذب سطحی همراه با نوسانات فشار که روش تولید گاز اکسیژن بحث شده در این جاست در اکسیژن ساز های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد .

هوا در روش PSAاز میان مینرال های آلومینوسیلیکات به نام زئولیت عبور کرده و فیلتر می گرد   . زئولیتی که برای دستگله اکسیژن ساز استفاده می شود متخلل و دارای سطح زیادی می باشد که نیتروژن بر روی سطح آن جذب شده و اکسیژن عبور می کند ‌ . زئولیت معمولا به سرعت با نیتروژن اشباع می شود به همین خاطر برای تولید پیوسته گاز اکسیژن از دو ستون زئولیت به طور همزمان استفاده می شود و در یک زمان یکی از ستون ها در حال تغلیظ گاز اکسیژن و دیگری در حال احیا می باشد .

این فرایند نه تنها بسیار با محیط سازگار می باشد بلکه می توان  گاز های دیگزگر را نیز از جریان گازهای صنعتی حذف کند .

علاوه بر زئولیت صنعتی زئولیت کشاورزی و زئولیت دامی در این موارد کاربرد دارند :

_پرورش گل 

_گل خانه 

_مواد افزودنی خوراک دام 

_کنترل بو

_افزایش دهنده تبادلات کاتیونی و حاصل خیزی 

_به عنوان ماده جاذب طوبت در زراعت 

_سبزیجات 

_درخت و درختچه

_اصلاح خاک چمن

_محوطه سازی

_احداث جنگل 

_کاربرد در سیستم های آبکشت

_تصفیه امونیاک استخر ماهی و آبزیان 

فروش زئولیت اکسیژن ساز صنعتی

فروش زئولیت اکسیژن ساز صنعتیهایپر مد از تامین کنندگان تخصصی تجهیزات پزشکی مثل تولید زئولیت  و لوازم ورزشی در ایران می باشد که توانسته با حذف واسطه ها محصولاتی با کیفیت از برند هایی نام اشنا را در فروشگاه خود با قیمتی مناسب و تضمین اصالت کالا برای مشتریان عزیز عرضه کند . این مجموعه یک فروشگاه معتبر خرید عمده زئولیت به روش اینترنتی است که مجوزات لازم را برای این شغل صنفی دریافت کرده است  .

فروشگاه اینترنتی هایپر مد بزرگ ترین مرکز خرید زئولیت و بچخش تجهیزات پزشکی در سراسر ایران اماده پخش کلیه تجهیزات پزشکی ریز و درشت به مراکز درمانی، داروخانه ها، فرکشگاه های همکار  و غیره با تخفیف های فوق العاده به صورت نقدی و چکی می باشد ‌

تجهیزات پزشکی موجود در هایپرمد همه اصل بوده و با گارانتی ارایه می شوند . شما مشتریان عزیز می توانید با خیال اسوده به خرید تجهیزات پزشکی و ورزشی بپدازید .

مرکز خرید انواع زئولیت در تهران

مرکز خرید انواع زئولیت در تهراندر تهران که مرکز فروش زئولیت و پکیج زئولیت اکسیژن  وجود دارد علاوه بر تهران زئولیت اصفهان هم معروف است و شرکت پارس شیمی آمادگی فروش زئولیت در اصفهان و دیگر شهرهای استان اصفهان را دارد که قیمت فروش زئولیت به صورت عمده معمولا ارزان تر است .

در سال ۱۳۷۲ شمسی شرکت افرند توسکا ثبت با در اختیار گرفتن معادن استان های سمنان و آذربایجان شرقی استخراج و فرآوری زئولیت کشف شده آغاز گردید . زئولیت سمنان جزو برترین هاست .

آیا می دانید نقش زئولیت دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

آیا می دانید نقش زئولیت دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

زئولیت درجه یک  دستگاه اکسیژن ساز در تولید گاز اکسیژن برای انواع دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و اداری نقش موثری دارد . اساس کار دستگاه اکسیژن بر مبنای روش جذب سطحی همراه با نوسانات فشار است که واسطه وجود زئولیت در دستگاه میسر می شود . به بیانی ساده هوای موجود در محیط با عبور از مینرال های آلومینوسیلیکات به صورت کامل پالایش و فیلتر می شود .

به دلیل اشباع سریع زئولیت با نیتروژن، از دو ستون زئولیت به صورت هم زمان در اکسیژن پلاس استفاده شده است . به هنگام کارکرد دستگاه اکسیژن پلاس ، یکی از ستون های زئولیت گاز اکسیژن را با غلظت مناسب برای تنفس بیمار فراهم کرده و ستون دیگر زئولیت در حال احیا و باز سازی قرار می گیرد . به این ترتیب زئولیت دستگاه اکسیژن ساز توانایی تغلیظ اکسیژن به دو صورت پیوسته را خواهد داشت .

روش جذب براساس نوسانات فشار یکی از رایج ترین شیوه های تولید اکسیژن در دستگاه های اکسیژن ساز است که توسط زئولیت دستگاه اکسیژن ساز صورت می گیرد .

پروسه تغلیظ اکسیژن با زئولیت کاملا سازگار با محیط زیست است و جایگزین مناسبی برای کپسول های اکسیژن می باشد .

اکسیژن پلاس زیست تجهیز شریف با استفاده از زئولیت اصل فرانسه که دارای تخلخل بسیار بالایی است تولید شده و توانایی سوئیچ خودکار بین دو ستون زئولیت دا دارد . ساختار زئولیت به گونه است که اجازه عبور اکسیژن را داده و از عبور نیتروژن و دیگر گازهای موجود ، ممانعن می کند . 

عمر مفید زئولیت فرانسه در حالت معمول ۱۰ سال می باشد و نیازمند نگه داری خاصی نیست  و بعد ۱۰ سال نیاز به تعویض زئولیت اکسیژن ساز است .

زئولیت انواع مختلف طبیعی و سنتزی دارد که در ادامه به بیان ویژگی های آن ها و به ویژه زئولیتی که در دستگاه اکسیژن ساز استفاده می شود می پردازیم.زئولیت های طبیعی چندان جهت جدایش گاز اکسیژن خاصیت انتخابی ندارند و برای این کار از زئولیت های سنتزی استفاده می شود. زئولیت ها آلومینوسیلیکات هایی با ساختار کریستالی پیچیده هستند که از حلقه های به هم پیوسته ای از یون های  سیلیکون، آلومینیوم و اکسیژن تشکیل شده است.. فرمول شیمیایی زئولیت استفاده شده در 

زئولیت به چه صورت اکسیژن را تغلیظ می کند؟

زئولیت به چه صورت اکسیژن را تغلیظ می کند؟جذب فیزیکیوقتی نیتروژن در معرض کاتیون های کریستار زئولیت قرار می گیرد ، یک دو قطبی القایی تشکیل می شود و نیتروژن در کریستال زئولیت جذب می گردد . نیتروژن نسبت به اکسیژن بیش تر قابلیت پلاریزاسیون دارد و زئولیت به صورت انتخابی نیتروژن را جذب کرده و اکسیژن را بدون هیچ محدودیتی عبور می دهد . سطح درونی زئولیت به خاطر متخلخل بودن آن بسیار بزرگ است و به همین دلیل می تواند مقدار زیادی گاز نیتروژن را جذب کند .

ممانعت فضایی ساختار قفس مانندی زئولیت به گونه ای طراحی شده تنها اکسیژن می تواند عبور کند و از عبور مولکول های بزرگ تر ممانعت می کند . حفرات زئولیت به اندازه کافی بزرگ است که اجازه ورود مولکول های اکسیژن را بدهند و از طزفی به اندازه کافی کوچک هستند که مولکول های نیتروژن نتوانند گذر کنند  .

آرگون نیز تقریبا پنج درصد گاز تولید شده توسط یک دستگاه اکسیژن ساز را تشکیل می دهد . یکنوهختی تخلخل ها مهم ترین مزیت این زئولیت های سنتزی به حساب می اید .

عرضه زئولیت مخصوص دستگاه اکسیژن ساز خانگی

عرضه زئولیت مخصوص دستگاه اکسیژن ساز خانگیشرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا تولید کننده زئولیت دستگاه اکسیژن ساز خانگی است .

زئولیت ها در خالص سازی گاز های طبیعی از سال ۱۹۶۸ تاکنون باعث شده است مراکز صنعتی فراوانی برای خالص سازی گازها از انواع زئولیت ها به ویژه سابازیت و موردنیت استفاده کنند  .

پخش زئولیت اکسیژن ساز وسلیکا ژل و مواد شیمیایی

پخش زئولیت اکسیژن ساز وسلیکا ژل و مواد شیمیاییبا توجه به مصرف زئولیت اکسیژن ساز و  مصرف عمده سیلیکاژل رطوبت گیر در حوزه های صنعتی،دارویی و خوراکی، شرکت تماد کالا فعال در حوزه فروش مواد شینیایی ، فروش و پخش سیلیکاژل صنعتی  با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به صورت جزئی یا عنده و ارسال به اقصی نقاط ایران را انجام می دهید . برای کسب اطلاعات بیش تر جهت خرید سیلیکاژل صنعتی می توانید با کارشناسان تماد کالا تماس حاصل فرمایید .

لیست قیمت انواع زئولیت اکسیژن ساز

لیست قیمت انواع زئولیت اکسیژن سازقیمت خرید زئولیت تقریبا زیاد است .

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خلوص سنج دار:۵,۹۴۰,۰۰۰تومان

قیمت اکسیژن ساز ۵ لیتری:۷,۸۹۳,۰۰۰تومان 

قیمت اکسیژن ساز لانگفیان:۷,۵۰۰,۰۰۰تومان

قبل از خرید زئولیت اکسیژن ساز به این نکات دقت کنید

قبل از خرید زئولیت اکسیژن ساز به این نکات دقت کنیددستگاه اکسیژن ساز ، توسط پمپ مخصوص، هوای درون اتاق را مکیده و سپس از محفظه های پودر زئولیت عبور می دهد و پودر زئولیت ، اکسیژن ۲۱ درصد موجود در هوای ورودی را از گازهای دیگر هوا جدا کرده و به سمت محفظه های دیگر هدایت می نماید .

در انتخاب دستگاه اکسیژن ساز به دو نکته بسیار مهم اول نوع عملکرد دستگاه و در مرحله بعد به بازده دستگاه (مقدار تولید اکسیژن خالص در دقیقه) توجه نمایید . این دو فاکتور با یکدیگر نسبت مستقیم داشته و به همدیگر وابسته می  باشند .

قبل از هر چیز برای انتخاب مدل مطلوب دستگاه اکسیژن ساز می بایست معلوم می گردد  برای چه منظور شما آن را احتیاج دارید . بنابراین می توان دستگاه های اکسیژن ساز را به چهار مدل تقسیم کرد :

_دستگاه های اکسیژن ساز خودکار که قادر به تامین اکسیژن خالص به طور پیوسته می باشند . این فقط و فقط در بخش احیاء بیماران ، پلی کلینیک ها و بیمارستان ها استفاده می گردد .

_دستگاه های اکسیژن ساز خودکار با تامین پیوسته اکسیژن خالص که برای اکسیژن درمانی دراز مدت بیمارانی که از مریضی های قلبی و ریوی رنج برده و احتیاج شبانه روزی به اکسیژن خالص دارند . این نوع اکسیژن یاز در مراکز درمانی و خانه قابل استفاده میباشد  .

_دستگاه های اکسیژن ساز با تولید اکسیژن خالص برای سالم نگاه داشتن بدن، سانس های اکسیژن درمانی برای حلوگیری از بیماری ها و اماده سازی کوکتل اکسیژن در خانه و مراکز عمومی استفاده می گردد .

_دستگاه های اکسیژن ساز با تولید اکسیژن خالص برای آماده سازی کوکتل اکسیژن ساز در بارهای اکسیژن ، مراکز ورزشی و درمانی و غیره استفاده می گردد .

فروشگاه مرکزی انواع زئولیت صنعتی در ایران

فروشگاه مرکزی انواع زئولیت صنعتی در ایرانفروشگاه مرکزی زئولیت با سال ها تجربه در زمینه تامین و مشاوره خرید انواع زئولیت ، کاتالیست ها و حاذب ها فعال است و مفتخر به این است که در طول این سال ها بسیاری از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، صنایع شیمیایی خدمات مختلفی از جمله فروش و مشاوره ارائه ننوده و مورد تایید این مراکز و سازمان ها و صنایع می باشد . 

معرفی انواع زئولیت های صنعتی

معرفی انواع زئولیت های صنعتیانواع زئولیت صنعتی جاذب نفت و مشتقات آن و جداسازی گاز .

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی زئولیت ها مربوط به ترکیب شیمیایی و ساختملن بلورین ان هاست . به عبارت دیگر خواص آن ها به طبیعت شیمی و فیزیکی آب موجود در ساختمان زئولیت ها و هم چنین به نحوه قرار گرفتن آب درون شبکه های مولکولی بستگی دارد . وجود فلزات قلیایی و قلیایی خاکی و مواد معدنی متعدد به هم مرتبط در آن ها از دیگر دلایل تنوع خواص زئولیت هاست . زئولیت ها دارای خواص دیگری نیز می باشند که به اختصار در زیر آورده شده است :

_میزان آب گیری زیاد

_ثبات ساختمان بلوری در هنگام آب گیری

_توانایی تبادل یونی 

_وجود کانال های مولوکولی یکنواخت در بلور های آب کیری شده تبادل کاتیونی 

_فیلتر مولکولی

_جذب و دفع مواد مختلف

_جذب انتخابی بر اساس میزان اسیدیته

_جذب انتخابی بر اساس اندازه ذرات 

و غیره

بسیاری از زئولیت ها فقط در مرحله تحقیقاتی ایجاد شده و کاربرد های آنها نیز هنوز در مرحله تحقیق است. به طور کلی هنوز تعداد کمی از زئولیت ها توانسته اند جای خود را در صنعت باز کنند. اما مهمترین کاربرد زئولیت ها در فاز صنعتی مربوط به استفاده از زئولیت A و تا حدی سایر زئولیت ها به عنوان جایگزین در صنعت شوینده است. اما از کاریرد های مهم دیگر زئولیت ها که هم اکنون در دنیا و حتی ایران می توان به استفاده از زئولیت ZSM-5  به عنوان کاتالیست در FCC برای بهبود عدد اکتان اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
phone icon شماره کارشناس فروش: 09120697642
phone icon شماره ثابت: 02128420163
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ پشتیبانی: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: Mofidzeolite@
instagram icon اینستاگرام: mofidzeolitecompany@
email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

" alt="آراد برندینگ" style=" position: fixed; bottom: 0; z-index: 100; max-width: 100%;">