گروه بازرگانی مفید
خانه / زئولیت اکواریوم / فروش زئولیت اکواریوم | عرضه زئولیت تصفیه آب

فروش زئولیت اکواریوم | عرضه زئولیت تصفیه آب

شاید با شنیدن نام محصولی مانند زئولیت این سوال در ذهن خیلی از افراد به وجود بیاید که زئولیت چیست؟ در این خصوص باید بیان داشت که زئولیت نوعی از ماده معدنی محسوب می شود که مورد کاربرد عمده در مصارف صنعتی و غیر صنعتی قرار می گیرد. اما یکی از کاربرد های بسیار عمده ای که از زئولیت به عمل می آید، استفاده از آن به عنوان نوعی ماده غذایی برای برخی حیوانات از جمله دام و پرندگان می باشد. هم چنین از این ماده جهت تصفیه آب بهره برده می شود و در نتیجه موجب پدیدار گشتن آن در انواع محیط های اشباع شده از آب مانند آکواریوم می گردد. البته باید عنوان نمود که هدف از به کار گیری زئولیت در آب آکواریوم، تامین مواد غذایی لازم برای ماهیان موجود در آن می باشد که این ماده با ترکیبات ویژه ای که به همراه دارد، می تواند در زمینه مورد نظر بسیار کاربردی و موثر واقع شده و بدین ترتیب بهترین ماده خوراکی برای آبزیان محسوب شود. مطابق با موضوعات ذکر شده می توان پی به اهمیت بالای این ماده معدنی پر کاربرد در زمینه های مختلف برده و بدین ترتیب عرضه و فروش انواع زئولیت از جمله فروش زئولیت اکواریوم را در هر یک از مراکز فروش مرتبط با این محصولات مشاهده کرد. در شعب و نمایندگی های معتبر عرضه ی تجهیزات و وسایل مورد نیاز آکواریوم و ماهیان، انواع مختلف زئولیت در بسته بندی های گوناگون به مشتریان عزیز با نرخی مناسب عرضه می گردد.

فروش زئولیت اکواریوم | عرضه زئولیت تصفیه آب

مشخصات انواع زئولیت آکواریوم

مشخصات انواع زئولیت آکواریومزئولیت یکی از تجهیزات مورد نیاز آکواریوم می باشد که دارای انواع مختلفی است. این ماده ی معدنی دارای عملکرد و کارایی فوق العاده ای می باشد. از مشخصات زئولیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول مناسب جهت استفاده در انواع آب ها از جمله آب شور، آب شیرین و … می باشد.
  • در بسته بندی های متعددی برای هر یک از خریداران آماده گشته است.
  • به عنوان یک ماده افزودنی بسیار موثر در فیلتر آب به شمار می رود.
  • این ماده می تواند با نمک خوراکی ترکیب شده و در نتیجه کارایی بسیار خوبی را از خود در آب آکواریوم و یا هر محیط مورد استفاده دیگری ظاهر سازد.
  • دارای قابلیت کارکرد موقت می باشد. یعنی برای اثربخشی بهتر و بیشتر بهتر است هر چند ماه یکبار به تعویض آن در آب آکواریوم اقدام گردد.
  • هم چنین دارای نقش بسیار مهمی در جذب آمونیاک موجود در آب می باشد.
  • این ماده به صورت جامد و یا آبدار در بازار موجود می باشد.
  • این ماده ی معدنی نقش بسزایی در تصفیه و شفاف شدن آب دارد.
  • این ماده سبب می شود که بوی نامطبوع آب به خوبی برطرف گردد.
  • زئولیت باعث عمل کردن دارو در آکواریوم می شود.

مرکز خرید انواع زئولیت

مرکز خرید انواع زئولیتاز مراکز و شعب خرید زئولیت در کشور ما می توان به موارد و نمونه های زیر اشاره کرد:

  1. فروشگاه های عرضه کننده ی آکواریوم ماهی
  2. مراکز تولید و پرورش انواع آبزیان تزیینی و خوراکی

در نتیجه باید گفت یکی از بهترین مرکز فروش زئولیت که قادر است دستیابی بهتر و سریع تری از زئولیت را برای خریداران عمده امکان پذیر سازد، همین مرکز می باشد که اقدام به ارائه انواع این محصولات که همگی در قالب زئولیت ظاهر شده اند، به خریداران و متقاضیان گوناگون نموده و به بهترین نحو ممکن، تامین نیاز آن ها را مهیا و ممکن ساخته است:

  • عرضه و فروش زئولیت آکواریوم
  • عرضه و فروش کود زئولیت

زئولیت یکی از کانی های پر استفاده در سراسر جهان می باشد، که موارد مصرف بالا و مهمی دارد. این ماده ی پر اهمیت در کشور ما دارای سرانه مصرف زیادی است، بنابراین خریداران عمده و یا جزئی زیادی در تمامی شهرهای ایران دارد.

    قیمت زئولیت آکواریوم ۵۰۰ گرمی

    قیمت زئولیت آکواریوم 500 گرمیقیمت زئولیت آکواریوم ۵۰۰ گرمی در بازار بسته به برند تولید کننده و یا فروشگاه های عرضه کننده متفاوت می باشد. برای خرید این محصول با نرخی مناسب و ارزان باید به مراکز و شعب عرضه ی مستقیم تجهیزات و لوارم آکواریوم مراجعه کرد. زئولیت آکواریومی که می خواهید آن را بخرید، باید دارای یک سری ویژگی هایی باشد، که بتوان از آن عملکرد بهینه و مثمر ثمری را انتظار داشت، از دو ویژگی مهم زئولیت می توان به نمونه های زیر را نام برد:

    • بتواند اکسیژن مورد نیاز هر یک از آبزیان را تامین نموده.
    • و هم چنین به عنوان یک منبع تغذیه در برابر آن ها حاضر شود.

    بدین ترتیب می توان پی برد که زئولیت آکواریوم مانند هوایی که برای تنفس انسان نیاز است، در قالب هوای لازم جهت تنفس و زیست هر یک از آبزیان موجود در این محیط محسوب می شود.

    اما در خصوص انواع زئولیت آکواریوم که در بازار فروش برای هر یک از افراد موجود می باشند، باید گفت که در بسته بندی های متعددی از سوی مراکز تولید و فرآوری این گونه از محصولات مورد عرضه به بازار قرار گرفته اند که هر یک دارای حجم های متنوعی می باشند.

    در این بخش برخی از حجم های موجود از زئولیت آکواریوم بسته بندی شده که می توانند توسط خریداران عمده مورد تهیه قرار گیرند را بیان نموده ایم:

    1. زئولیت بسته بندی شده ۵۰۰ گرمی
    2. زئولیت بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی

    قابل ذکر است که جهت دسترسی به این محصولات و هم چنین اطلاع از قیمت فروش زئولیت در نمونه های متعدد مورد نظر، فروشندگان مجاز در این حیطه، راهنمایی های لازم و مفید را به هر یک از خریداران خواهند نمود.

    به طور کلی زئولیت های موجود در بازار با نرخ های متفاوتی به فروش می رسند. عوامل و فاکتورهای مختلفی نظیر نوع زئولیت، میزان سفارش و شیوه خرید بر روی قیمت نهایی و تمام شده این محصول موثر می باشد. 

    عرضه زئولیت جهت تصفیه آب آکواریوم

    عرضه زئولیت جهت تصفیه آب آکواریوم

    عرضه زئولیت جهت تصفیه آب آکواریوم، در مراکز پخش و فروش در شهرهای مختلف ایران در حال انجام می باشد. این ماده ی مهم و بسیار پر کاربرد به صورت کلی و یا جزئی توسط فروشندگان معتبر به دست مصرف کنندگان می رسد.

    ضمن این که سمنان نیز یکی از دیگر از مراکزی است که به عنوان تولید کنندگان عمده زئولیت به شمار رفته و در نتیجه فروش زئولیت سمنان را نیز در بخش های مختلف بازار به خوبی می بینیم.

    لازم است بدانید که هر یک از این تولید کنندگان که در واحد های تولیدی مختلف واقع در شهر اصفهان، سمنان و … حضور به هم رسانیده اند، تلاش و همت خود را به کار بسته و بنابراین به عرضه انواع این گروه از زئولیت ها به بازار های مختلف حضوری و غیر حضوری پرداخته اند:

    • عرضه بهترین زئولیت معدنی در قالب کود معدنی زئولیت
    • عرضه انواع زئولیت آکواریوم

    عرضه زئولیت تصفیه آب آکواریوم ها در کشور، دارای جایگاه فروش خوبی می باشد، و توانسته است سود بسیار مناسبی را برای عرضه کنندگان و فعالان در این حوزه به همراه داشته باشد.

      بایگانی فروش زئولیت آکواریوم

      بایگانی فروش زئولیت آکواریوم

      بایگانی فروش زئولیت آکواریوم، جهت ارائه ی خدمات ویژه به مشتری و فروش بالاتر و بهتر، انواع مختلفی از این ماده ی معدنی را در ویترین محصولات خود قرار می دهد. امروزه با گسترش فضای مجازی، بهترین و مناسب ترین بایگانی های فروش را می توان وب سایت های معتبری را نام برد، که انواع مختلف و گوناگون زئولیت آکواریوم را به صورت دسته بندی شده در فروشگاه آنلاین خود قرار داده اند.

      در نتیجه اگر قصد دارید تا به خرید این نوع زئولیت ها اقدام ورزید، می توانید از قسمت بایگانی های فروش واقع در مراکز فروش معتبر، انواع بسته بندی و برند موجود از این محصول را مشاهده کرده و در نتیجه محصولات مورد قبول خود را به لیست خریدتان بیفزایید.

      کاربرد انواع زئولیت آکواریوم

      کاربرد انواع زئولیت آکواریوم

      انواع زئولیت برای آبزی پروری و هم چنین فیلتراسیون آکواریوم بسیار به کار می رود. زئولیت ها به دلیل مزایا و خواص منحصر به فردی که دارند، در آکواریوم ها برای موارد مختلف به کار برده می شوند.

      هم چنین اگر بخواهیم علاوه بر زئولیت آکواریوم، از کاربرد های دیگر زئولیت نیز نام ببریم، باید گفت که زئولیت در این زمینه ها نیز دارای کاربرد و استفاده فراوان می باشد:

      • به عنوان ماده ای مهم جهت کودسازی. یعنی کود هایی که برای امور کشاورزی مورد توجه می باشند.
      • دارای کاربرد بسیار مهمی در زمینه های صنعتی از جمله صنعت هسته ای می باشد.
      • در صنعت داروسازی بسیار مورد کاربرد واقع می شود.
      • مورد استفاده مهم در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

      البته این نکته را باید ذکر نمود که کاربرد های عمده دیگری که از زئولیت غیر از مصارف آکواریوم به عمل می آید، مختص به کشور های دیگری غیر ایران می باشد. در ایران عمده کاربرد و استفاده از زئولیت تنها در عرصه های مربوط به پرورش ماهی و آکواریوم می باشد.

      نکات مهم در استفاده از زئولیت اکواریوم

      نکات مهم در استفاده از زئولیت اکواریومزئولیت های موجود در بازار به دو روش مختلف تولید می گردند، که در زیر آن ها را نام برده ایم:

      1. تشکیل زئولیت معدنی به صورت طبیعی
      2. تولید زئولیت به روش صنعتی

      لذا هر یک از این روش ها موجب شده تا شاهد انواع زئولیت از جمله زئولیت آکواریوم در زمینه های مصرف باشیم.اما نکاتی وجود دارند که باید به آن ها هنگام استفاده از زئولیت توجه ویژه ای بکنیم. برخی از این نکات در موارد زیر آمده اند:

      • مقدار مصرف مجاز زئولیت برای هر متر مکعب آب، یک کیلوگرم می باشد.
      • هر سه ماه یک بار باید نسبت به تعویض زئولیت اقدام شود، در غیر این صورت کارایی لازم خود را از دست خواهد داد.
      • زئولیت دارای منع استفاده برای آب های سخت می باشد.

      رعایت نکات مهم در استفاده ی درست از زئولیت آکواریوم موجب می شود، که کارایی بهینه ای از این ماده به عمل آید. زئولیت اگر به درستی استفاده نگردد، ممکن است باعث ایجاد خسارت و آسیب رساندن جدی به ماهیان و یا آبزیان موجود در آکواریوم شود.

        تولید و فروش انواع زئولیت

        تولید و فروش انواع زئولیتتولید و فروش انواع زئولیت سبب شده است که نیاز بازار و مصرف کنندگان عمده و جزئی به این ماده به خوبی مرتفع شود. تولیدکنندگان زئولیت، این ماده را در انواع مختلفی به تولید می رسانند. کارخانجات و تولید کننده ها با ایجاد شعب و یا نمایندگی های معتبر این محصول را به مشتری عرضه می دارند. از زئولیت های تولید شده می توان به انواع گوناگون زیر اشاره کرد:

        • زئولیت اکسیژن ساز
        • زئولیت سنتزی
        • زئولیت ازمایشگاهی
        • زئولیت کشاورزی

        گفتنی است که هر یک از تولید کنندگان جهت تولید انواع زئولیت به روش صنعتی، با بهره مندی از تجهیزات استاندارد و به روز و نیز اعمال نکات بهداشتی تمام اقدام به تولید و عرضه این گونه مواد به بازار نموده اند که در این باره باید گفت که انصافاٌ تلاششان به بار نشسته و در نتیجه شاهد انواع این محصول در کیفیت های بسیار بالایی در بازار فروش می باشیم.

        اگر درخواست خرید زئولیت کشاورزی برای انجام امور عمده کشاورزی را دارا می باشید، می توانید از طریق نمایندگان فروش حاضر در همین سایت اقدام نموده تا آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن، آن چه که از آن ها انتظار دارید را برای شما محقق نمایند.

        هر آنچه باید درباره زئولیت بدانید

        هر آنچه باید درباره زئولیت بدانیداگر بخواهیم به طور اختصار تعاریف و فوایدی را از این ماده ی مهم ولی کمی ناشناخته در ایران بیان نماییم، گزینه های زیر گویای موضوعات لازم در خصوص زئولیت خواهند بود:

        • زئولیت از موادی است که قابلیت جذب رطوبت را دارا می باشد.
        • هم چنین از قابلیت تولید حرارت نیز برخوردار  گشته است.
        • هم چنین از این ماده در برخی از لوازم خانگی مانند انواع ماشین های ظرفشویی استفاده شده است.
        • کاربرد زئولیت در این نوع ماشین ها، موجب خشک شدن سریع انواع ظروف می گردد.
        • در نتیجه تا درصد قابل ملاحظه ای از مصرف برق موجود در این ابزار می کاهد.
        • استفاده از این ماده در محیط گلخانه، باعث تسریع و بهبود رشد گل ها و محصولات گیاهی می شود.
        • در مواقع اصلاح خاک چمن بسیار کاربردی واقع می شود.
        • نقش عمده ای را جهت کنترل بوی ناشی از حیوانات در منازل را ایفا می کند.
        • در امور مربوط به آب و فاضلاب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
        • به از بین بردن آمونیاک های موجود در آب های لجن کمک می کند.
        • برطرف کننده انواع آلودگی های نفتی می باشد.

        دانستن و اطلاع داشتن از خواص و ویژگی های زئولیت سبب می شود، که مشتری قبل از تهیه ی این ماده ی معدنی خریدی راحت تری را انجام دهد. 

          فروشگاه تجهیزات زئولیت

          فروشگاه تجهیزات زئولیتفروشگاه تجهیزات زئولیت در راستای ارائه ی خدمات ویژه و مهم به مشتریان کلی و یا خرده ی خود، موارد زیر را در برنامه های و اهداف خود قرار داده است:

          • خرید عمده زئولیت
          • مشاهده لیست قیمت زئولیت
          • امکان خرید جزئی انواع زئولیت در بسته بندی های مختلف
          • مشتری مداری بالا و رضایت خاطر خریداران
          • عرضه ی انواع زئولیت با مناسب ترین قیمت روز بازار

          فروشگاه های تجهیزات زئولیت در سراسر کشور به دو شیوه ی حضوری و یا اینترنتی فعالیت های گسترده و متعددی دارند. در این فروشگاه ها خرید زئولیت کیلویی و یا خرید نانو زئولیت موردنیت در انواع برند و بسته بندی های متنوع برای مصرف کنندگان و مشتریان فراهم شده است.

            عرضه انواع زئولیت پرورش ماهی

            عرضه انواع زئولیت پرورش ماهی

            عرضه انواع زئولیت پرورش ماهی زینتی و یا ماهی های خوراکی مانند قزل آلا در سراسر کشور از طریق درگاه های معتبر آغاز شد. عرضه و استفاده از زئولیت برای پرورش ماهی جهت حذف آمونیوم می باشد. 

            افرادی که در زمینه ی پرورش ماهی و یا سایر آبزیان فعالیت دارند، از زئولیت به منظور رسیدن به موارد و اهداف عنوان شده در زیر استفاده می کنند:

            • افزایش وزن، سرعت تبدیل غذا و سرعت رشد ماهی های تزئینی
            • کاهش ph استخر و حوضچه های پرورش ماهی
            • افزایش میزان اکسیژن در استخرهای پرورش ماهی
            • زئولیت بر خصوصیات فیزیولوژیکی و ایمنولوژی ماهی ها موثر است و سبب بالا رفتن ایمنی ماهی ها و کاهش تلفات ماهی در حوضچه ها می شود.

            به طور کلی استفاده از انواع زئولیت برای پرورش ماهی و انواع آبزیان دیگر در کشور ما به طور متوسط در حال زیاد شدن است. بنابراین مراکز و فروشگاه های مختلفی در جهت ارائه ی این ماده ی کانی و یا معدنی مشغول به فعالیت می باشند.

            عمده فروشی زئولیت طبیعی اکواریوم

            عمده فروشی زئولیت طبیعی اکواریوم

            فروش عمده زئولیت طبیعی آکواریوم، از طریق کلیه ی عمد فروشی های اینترنتی و یا حضوری فعال در سراسر کشور صورت می گیرد. عمده فروشی ها، این محصول را در بالاترین درجه ی کیفیت ممکن به دست مشتریان می رسانند.

            زئولیت های طبیعی مورد استفاده برای آکواریوم از طریق سنگ های آتشفشانی به وجود می آیند. زئولیت ها به طور کلی از ترکیب سیلیس و آلومینیوم تشکیل می شوند، این ماده جزء ماده ی متخلخل دسته بندی می گردد.

            در هنگام خرید زئولیت طبیعی آکواریوم باید به این نکته توجه لازم را داشته باشیم که مختص آب شیرین و یا شور می باشد. یکی از موارد مهم استفاده از زئولیت برای آکواریوم این می باشد، که این ماده طبیعی توانایی جذب آمونیاک را دارا است. ولی نکته مهم این است که زئولیت باید در زمان مناسب و با میزان کافی شارژ و یا جایگزین گردد. زئولیت های طبیعی قابلیت تنظیم درست ph آب آکواریوم را دارند.

            فروشگاه اینترنتی انواع زئولیت در ایران

            فروشگاه اینترنتی انواع زئولیت در ایران

            سایت فروش زئولیت در انواع مختلف آن در ایران، توانسته است خرید را برای مشتری بسیار راحت کند. خرید اینترنتی زئولیت موجب می شود که فروشنده بتواند با بازایابی های آنلاینی که انجام می دهد، مشتریان و خریداران بیشتری را به خود جذب کند.

            فروشگاه های اینترنتی و یا آنلاین انواع زئولیت در کشور ما، نمایندگی های معتبر تولید کنندگان و یا وارد کنندگان می باشند. این فروشگاه ها با عرضه مستقیم انواع زئولیت سبب شده اند که مشتری علاوه بر صرف زمان کمتر، هزینه های منصفانه تر و عادلانه تری را برای این محصول پرداخت کند.

            وب سایت پیش رو یکی از چند فروشگاه معتبر و برتر در زمینه عرضه و فروش انواع زئولیت در ایران می باشد. شما خریدار محترم می توانید انواع این ماده معدنی را از طریق تماس با کارشناس و یا پرسنل فعال مادر بخش فروش به راحتی سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن آن ها را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

            انواع زئولیت های فروش رفته در فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور شامل موارد و کاربردهای زیر می باشد:

            • زئولیت در کشاورزی و باغبانی
            • زئولیت در غذای حیوانات
            • زئولیت در استخر پرورش ماهی
            • زئولیت در صنعت نفت و پتروشیمی
            • زئولیت برای تصفیه آب های سنگین
            • زئولیت در صنایع پزشکی و بهداشتی
            • زئولیت در صنعت دفن زباله هسته ای
            • زئولیت در کاهش بو در فضولات و بستر حیوانات
            • زئولیت در صنعت کاغذ

            خرید مستقیم زئولیت از تولید کننده

            خرید مستقیم زئولیت از تولید کننده

            خرید مستقیم زئولیت از تولید کننده و نمایندگی های فعال آنها مانند فروشگاه ما، از نظر اقتصادی برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه و مناسب تمام می شود. در کشور ما شرکت های مختلفی در جهت تولید زئولیت کشاورزی و یا دیگر انواع آن برای صنایع مختلف از جمله فولاد و … فعال می باشند.

            وجود معادن زئولیت ایران سبب شده است که شرکت ها و کارخانجات با انجام فرایندهای خاص این ماده را به دست مصرف کننده برساند. در کشور ما معادن زئولیت در استان های زیر به وفور یافت می گردد:

            • تهران
            • سمنان
            • مازندران
            • کرمان

            شرکت های تولید کننده زئولیت در ایران به دلیل اینکه به خوبی می دانند، این ماده ی معدنی در صنعت و در مصارف غیر صنعتی بسیار کاربرد دارد، بنابراین با تولید مناسب و با به کار بردن تکنیک های خاصی همچون فروش مستقیم، توانسته اند مشتریان را راضی نگه دراند.

            زئولیت یکی از خاک هایی است که ارزش بالایی دارد. زئولیت را در تمام دنیا و در کشور ما به عنوان خاکی جادویی می شناسند. این ماده موجب توسعه ی بسیاری از صنایع مانند کشاورزی به عنوان حاصلخیز کننده ی خاک شده است. 

            شرکت وارداتی انواع زئولیت در ایران

            شرکت وارداتی انواع زئولیت در ایران

            به غیر از وجود منابع و معادن زئولیت در کشور ما، شرکت های بازرگانی مهم برای تأمین نیازهای مختلف صنایع متعدد، انواع زئولیت های مورد استفاده را با رعایت قوانین واردات از طریق درگاه های گمرکی معتبر وارد کشور می کنند.

            از جمله زئولیت های وارده شده به ایران که توسط بازرگانی های معتبر انجام می گیرد، می توان به زئولیت شوینده اشاره کرد. از زئولیت طبیعی و یا مصنوعی در انواع شوینده ها به جای فسفات استفاده می کنند. از دیگر انوع زئولیت های ترخیص شده از گمرک ایران که در حجم های چند کیلو تا چند تن صورت می گیرد، موارد زیر می باشد:

            • زئولیت کلوخه
            • زئولیت پودری ۰-۶
            • زئولیت پودری مش ۳۰-۵۰ و بالاتر
            • انواع زئولیت های سنتزی

            عوامل تأثیرگذار بر روی کیفیت زئولیت

            عوامل تأثیرگذار بر روی کیفیت زئولیت

            بهتر است بدانید در تمام دنیا حدود ۴۰ نوع زئولیت طبیعی و ۱۵۰ نوع زئولیت مصنوعی یافت و یا تولید شده اند. انواع گوناگون این زئولیت ها دارای کاربردها و کیفیت های مختلفی می باشند.

            در زئولیت های طبیعی طرز ایجاد شدن آنها در کیفیت آن متفاوت است. مثلاً زئولیت های طبیعی ایران از جنس رسوبی هستند، در حالی که زئولیت های کشورهای دیگر آتش فشانی می باشند. برای زئولیت های مصنوعی نیز طرز ساخت و فرایند کارخانه تولید کنیده در میزان کیفیت موثر است. 

            عوامل موثر بر روی کیفیت زئولیت موجب می شود که خواص شیمیایی و یا فیزیکی این ماده نیز تغییر کند. خریدار باید قبل از تهیه انواع زئولیت کیفیت آن را از طریق فروشنده معتب  جویا شود و بر حسب نیاز و کارایی آن را خریداری کند.

            زئولیت با کیفیت و بدون ناخالصی دارای خواص زیر است:

            • میزان آبگیری زیاد
            • چگالی کم و حجم خالی زیاد
            • ثبات ساختمان بلوری در هنگام آبگیری
            • توانایی تبادل یونی
            • وجود کانال های مولکولی یکنواخت در بلورهای آبگیری شده
            • توانایی جذب گازها و بخارها
            • خواص کاتالیزوری
            • هدایت الکتریکی
            • وزن مخصوص کم

            شکل های مختلف زئولیت در بازار

            شکل های مختلف زئولیت در بازار

            شکل های مختلف زئولیت در بازار، بر اساس مصنوعی و یا طبیعی این ماده ی مهم معدنی تعیین می شود. اگر شما به فروشگاه و یا وب سایت های معتبری که در زمینه عرضه ی این محصول فعالیت دارند، سر زده باشید، متوجه می شوید که زئولیت بر حسب موارد متعددی دارای طبقه بندی های گوناگون می باشد:

            • بر اساس خواص بازی (قلیایی) یا اسیدی
            • بر اساس شکل بلور مانند ستونی، رشته ای و یا مختلط
            • بر اساس منشا شکل گیری مانند زئولیت های آتش فشانی و رسوبی

            شکل های مختلف زئولیت نیز دارای کاربردهای متنوع، متعددی و جداگانه ای می باشند. مثلاً زئولیت های پودری برای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. زئولیت های آبدار و یا خرد شده برای از بین بردن بوی نامطبوع و متعفن در فاضلاب ها به کار برده می شود.
            پس نتیجه می گیریم بسته به نوع کاربرد زئولیت، شکل آن و یا طبیعی و مصنوعی بودنش با یکدیگر متفاوت می باشد.

            لازم به ذکر است، در ایران انواع مختلف زئولیت در شکل های مختلف توسط نمایندگی ها و یا شعب فروش به مشتریان در تناژهای گوناگون عرضه می گردد.

            فروش عمده زئولیت با بهترین قیمت

            فروش عمده زئولیت با بهترین قیمت

            فروش عمده زئولیت با بهترین قیمت، از طریق مراکز فروش عمده فروشی معتبر در سراسر کشور به انجام می گیرد. قیمت عمده زئولیت برای کارفرمایان و یا پیمانکاران در صنایع مختلف نظیر پتروشیمی، کشاورزی، پرورش آبزیان و .. بسیار به صرفه تمام می شود.

            در عمده فروشی های آنلاین و یا حضوری انواع مختلف زئولیت در شکل های متنوع آن به دست مشتری می رسد. تقاضای بالای زئولیت در ایران موجب شده است، که مراکز مختلفی در جهت فروش عمده ی این ماده با نرخی مناسب گام بردارند و همین امر موجب رضایت خاطر کارفرمایان در بخش های مختلف صنایع می شود.

            لازم به ذکر است در استان های تولید کننده زئولیت، این ماده با قیمت کمتری به صورت عمده به فروش می رسد، ولی مشتری می تواند با مراجعه به نمایندگی های معتبر تولید کننده، زئولیت را با نرخی برابر با درب کارخانه تهیه کند. 

            سفارش عمده و جزئی زئولیت

            سفارش عمده و جزئی زئولیت

            نمایندگی فروش زئولیت با قبول سفارش عمده و جزئی این ماده ی کانی پر استفاده، در شهرهای مختلف فعالیت می کند. زئولیت های مصنوعی و یا طبیعی تولید شده در کارخانجات کشور خودمان و یا وارد شده از کشورهای دیگر، به صورت بسته بندی در حجم های پایین و یا به صورت فله ای در حجم های بالا توسط نمایندگی ها به دست مشتریان می رسد.

            سفارش عمده و یا جزئی انواع زئولیت با نرخ های متفاوت و با کاربردهای متنوعی صورت می گیرد. از کاربردهای مهم تجاری برای زئولیت ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

            • حذف یون آمونیوم از پساب های فاضلاب و صنایع، آکواریوم ها و مزارع پرورش ماهی تجاری
            • کنترل بو در جاذب های حیوانی، محصولات تمیزکننده کف، فرش و جاذب ها در محوطه ی کف ساختمان های صنعتی
            • حذف یون های فلزی سنگین از پساب های هسته ای، معدنی و صنعتی
            • کاربردهای کشاورزی به عنوان آماده سازهای خاک و مکمل خوراک حیوانات
            • خشک کننده هایی که برای جذب بخار آب در ظروف محصور شده و بسته بندی، مورد استفاده قرار می گیرند.
            • حاملان برای باکتری ها و آنزیم ها
            • جداسازی گاز
            • کاتالیزوری

            راهنمای نگهداری پودر زئولیت

            راهنمای نگهداری پودر زئولیت

            راهنمای نگهداری پودر زئولیت برای خریداران عمده مانند کارفرمایان صنایع و یا مغازه های خرده فروش زئولیت در بازار مهم است. نگهداری پودر زئولیت به درستی موجب می شود که آن پودر کارایی خود را از دست ندهند، و بتوان از آن استفاده بهینه ای کرد.

            راهنمای نگهداری پودرهای طبیعی و یا مصنوعی زئولیت را باید از فروشنده ی معتبر و یا شرکت تولید کننده بخواهید. امروزه شرکت های تولید کننده برای راحتی کار خریدار، در پشت بسته بندی های این محصول راهنمای نگهداری را درج کرده اند.

            آشنایی با انواع زئولیت

            آشنایی با انواع زئولیت

            برای اولین بار در سال ۱۷۵۶ در جهان، یک نوع بلور خاص توسط یک معدن شناس سوئدی کشف شد، که نام آن را زئولیت طبیعی نام نهادند. سپس کارخانجات انواع گوناگون زئولیت های مصنوعی را تولید کردند.

            انواع زئولیت صنعتی و یا غیر صنعتی موجود در بازار در اشکال و رنگ های مختلفی موجود می باشند. بهتر است بدانید، زئولیت ها در حالت خاص بدون رنگ و یا مات و خاکستری می باشند. اگر زئولیت ها دارای هیدروکسید آهن باشند، طیف رنگ آنها زرد، قهوه ای و یا قرمز است.

            اگر بخواهیم با انواع مختلف زئولیت آشنا شویم، باید این نکته را متذکر شویم که این مصحول برای موارد استفاده و یا فاکتورهای دیگر به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شود. مثلا بعضی از زئولیت های کشف شده فقط  در مرحله تحقیقاتی می باشند و کاربردشان در همان مرحله تحقیق است.

            بازرگانی زئولیت باکیفیت ایرانی و خارجی

            بازرگانی زئولیت باکیفیت ایرانی و خارجی

            بازرگانی زئولیت باکیفیت ایرانی و خارجی، با در نظر گرفتن جایگاه بازار فروش زئولیت، توانسته است این محصول بااهمیت را به خوبی برای کارفرمایان مختلف تأمین کند. در بازرگانی های تأمین و عرضه ی زئولیت، بهترین برندهای ایرانی و خارجی موجود می باشد.

            از آنجایی که نقش زئولیت در صنایع مختلف مانند پرورش ماهی و یا داروسازی حساس و ویژه می باشد، بنابراین خریدار باید با مراجعه به بازرگانی های معتبر و متخصص در این زمینه، اقدام به خرید این محصول در بالاترین کیفیت ممکن بکند.

            ارسال عمده زئولیت به سراسر کشور

            ارسال عمده زئولیت به سراسر کشورارسال عمده زئولیت به سراسر کشور برای صنایع مختلف و با کاربردهای متنوع زیر در حال انجام می باشد:

            • استفاده در مصالح ساختمانی: زئولیت در سرامیک سازی مخصوصا در تولید سرامیک های رنگی بسیار کاربرد دارد.
            • استفاده در صنعت سیمان: زئولیت در مقاومت و پایداری سیمان و بتن نقش مهمی دارد.
            • استفاده به عنوان پر کننده در صنایع کاغذسازی
            • استفاده در داروسازی و پزشکی: از زئولیت به عنوان جلا دهنده در خمیر دندان های فلوراید استفاده می شود.
            • استفاده به عنوان حام در سموم دفع آفات مانند کنه، شپش، مایت و … 
            • استفاده در شوینده: استفاده از زئولیت موجب بالا رفتن قدرت پاک کنندگی و ایجاد کف بیشتر در شوینده ها می شود.
            •  استفاده در صنعت نفت به عنوان کاتالیست، جذب نفت و رفع آلودگی های نفتی

            خبر خوب برای مشتریان اینکه، ارسال عمده زئولیت به سراسر کشور به صورت مصنوعی و یا طبیعی توسط گروه بازرگانی ما انجام می پذیرد. گروه بازرگانی ما انواع زئولیت را با مناسب ترین قیمت روز بازار و با حذف دلالان به دست شما مشتری عزیز می رساند.

            پخش کلی زئولیت در سراسر کشور

            پخش کلی زئولیت در سراسر کشور

            پخش کلی زئولیت در سراسر کشور در انواع مختلف آن موجب شده است که قیمت زئولیت دامی و یا زئولیت آکواریوم و … با نرخی مناسبی عرضه باشد. مراکز مختلفی که در زمینه ی پخش کلی و یا فله ای انواع زئولیت در کشور ما فعال می باشند، مسئولیت حمل و نقل مطمئن را نیز بر عهده می گیرند.

            پخش و عرضه کلی زئولیت در انواع گوناگون از طریق شیوه های مختلف در حال انجام می باشد:

            • دفاتر فروش مستقیم کارخانه های تولید کننده زئولیت در استان های دارای معادن این ماده
            • نمایندگی های معتبر حضوری و یا آنلاین تولید کنندگان 
            • وب سایت های رسمی و معتبر تولید کننده و یا وارد کننده 
            جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
            phone icon شماره کارشناس فروش: 09120697642
            phone icon شماره ثابت: 02128420163
            whatsApp icon پاسخگویی واتساپ پشتیبانی: کلیک کنید
            telegram icon تلگرام: Mofidzeolite@
            instagram icon اینستاگرام: mofidzeolitecompany@
            email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

            دیدگاهتان را بنویسید

            " alt="آراد برندینگ" style=" position: fixed; bottom: 0; z-index: 100; max-width: 100%;">