گروه بازرگانی مفید
خانه / زئولیت / قیمت زئولیت در کشاورزی | فروش انواع کود معدنی

قیمت زئولیت در کشاورزی | فروش انواع کود معدنی

زئولیت یک ماده معدنی که عمدتا از الومینیوم سیلیکات٬ تشکیل شده است این محصول شامل اکسیژن الومینیوم یا سیلیس هستند. که عناصری چون تیتانیوم فسفر فلزات مختلف به ساختار آن اضافه شده است. این ماده به دو دسته ۱.طبیعی ۲.سنتری تقسیم می شود. در دریاچه ها و خاک های قلیایی٬  آب های زیر زمینی٬  رسوبات دریاها وجود دارد. قیمت زئولیت در کشاورزی و بسته به کیفیت مواد اولیه و خلوص و برند متفاوت است و قیمت جهانی زئولیت یکسان نخواهد بود.

قیمت زئولیت در کشاورزی | فروش انواع کود معدنی

فروش کود معدنی یا زئولیت برای کشاورزی

فروش کود معدنی یا زئولیت برای کشاورزیفروش کود معدنی یا زئولیت برای کشاورزی و مزارع در استان های کشور در نمایندگی های شرکت های تولیدی فراوان عرضه می شوند. فروشگاه های کودهای کشاورزی این محصول را در انواع مختلف عرضه می کنند.

 کودهای زئولیت فروشی در بازار به دو نوع ایرانی و خارجی عرضه و به فروس می رسند٬ و نوع ایرانی با کیفیت و ارزان می باشد. ایران کشوری با دارا بودن معادن مختلف بیشترین استخراج کننده و فروشنده انواع مختلف زئولیت به عنوان کود برای کشاورزی می باشد.

ذخایر این ماده موثر و مفید در کشاورزی در شهرهای مختلفی در ایران وجود دارد. که شهر سمنان، کرمان، اصفهان٬ یزد و… از جمله این شهرها به شمار می رود. شهرهای دارای معادن زئولیت بیشترین فروشندگان و نمایندگان عرضه کننده این محصولات می باشند.

بازار کود زئولیت در شرکت های خرید کود معدنی و فروش کود شیمیایی است. خرید کود معدنی با خلوص بالا و با کیفیت در شرکت های پخش کننده به صورت عمده عرضه می شود.

قیمت زئولیت کشاورزی در تهران

قیمت زئولیت کشاورزی در تهران

قیمت زئولیت کشاورزی و قیمت کود معدنی در تهران بر اساس کیفیت٬ درجه خلوص٬ برند٬ و هزینه تولید و نوسانات بازار متفاوت است. این قیمت در تهران مناسب تر است٬ زیرا به دلیل پایتخت بودن و جمعیت بالای آن٬ و اقتصادی بودن آن بیشتر خریداران و تجار و دفاتر فروش در این شهر فعالیت دارند.

یکی از بهترین شهرهای عرضه کننده زئولیت در کشور، تهران است. چون شهری اقتصادی و تجاری می باشد. در این شهر نمایندگی های فروش و دفاتر فروش  زئولیت بسیار فعال هستند و انواع مختلف از این محصول را به مردم به عرضه می کنند

 زئولیت کشاورزی به دلیل فوائد فراوان و کیفیت بالا و مضرات کم برای محصولات و محیط زیست بیشترین تولید کنندگان و خریداران را به خود اختصاص داده و لذا تقاضا نسبت به عرضه آن بیشتر شده است.

خرید عمده پودر زئولیت ارزان قیمت

خرید عمده پودر زئولیت ارزان قیمتخرید عمده پودر زئولیت ارزان قیمت به دلیل بدون واسطه بودن و عرضه مستقیم آن است و خرید عمده آن توسط تولید کنندگان و دیگر صنایع صورت می گیرد٬ با توجه به درخواست برخی کشاورزان برای خرید حجم بالای زئولیت تولید و عرضه آنها بسیار بالا می رفت.

از این‌ رو فروشندگان زئولیت اقدام به فروش عمده ی آن کرده اند تا قیمت برای متقاضیان مقدار بالای زئولیت کمتر بشود. زئولیت سمنان نیز عمده با نرخ مناسب وارد سراسر کشور می شود٬ و به صورت مستقیم و بدون واسطه توزیع می شود.

فروش زئولیت در کشاورزی و صنایع قیمت های متفاوت و خلوص و کیفیت مختلف دارند٬ و خرید کود زئولیت عمده و بدون واسطه از مراکز تولیدی مستقیم یا سایت های اینترنتی معتبر قیمت های پایین تری دارند.

تولید کننده انواع زئولیت در ایران

تولید کننده انواع زئولیت در ایرانتولید کننده انواع زئولیت در ایران این محصول را به صورت خام در نقاط مختلف کشور ازمعادن استخراج کننده خریداری می کند. و در کارخانه طی مراحل مختلف انواع زئولیت تولید می شود.

تولید کننده وظیفه تولید و فروش کود ارگانیک و تولید زئولیت را بر عهده دارند. معمولا شهرهایی که دارای ذخایر زئولیت در ایران می باشد٬ به عنوان تولید کننده زئولیت خام در کشور محسوب می شود.

و به سایر شهرها محصولات تولید شده عرضه می شود مانند: خراسان که این محصول را از معادن در طبیعت استخراج نموده و در کل کشور به صورت عمده عرضه می کنند.

ضمناً درون کشور ما علاوه بر تولید کنندگان داخلی مقداری زئولیت از طریق تولید کنندگان خارجی و از طریق واردت این محصول به داخل ایران فراهم می شود.

کیفیت زئولیت های مختلف نیز بر اساس عواملی مانند: درجه خلوص، داخلی و خارجی بودن، شکل زئولیت و…. متفاوت است.

کاربرد زئولیت در اصلاح خاک کشاورزی

کاربرد زئولیت در اصلاح خاک کشاورزیکاربرد زئولیت در اصلاح خاک کشاورزی به دلیل مزایای آن فراوان است. زئولیت به دلیل ویژگی هایی که دارد باعث اصلاح کردن خاک موجود در زمین کشاورزی می شود.زئولیت به عنوان یک محصول جادویی و استراتژیک و یک کود ارگانیک برای کشاورزان به شمار می رود٬

 استفاده از آن در زمین کشاورزی باعث اصلاح خاک زمین کشاورزی و افزایش میزان محصولات می شود. از جمله کاربردهای زئولیت در اصلاح خاک کشاورزی می توان به:

  • مقاوم شدن گیاه در برابر  بیماری های مختلف.
  • تنظیم میزان پتاسیم موجود در خاک و در صورت نیاز افزایش آن.
  • تصویه کردن خاک از آلودگی های مختلف
  • آزاد کردن کاتیون های مورد نیاز گیاه.
  • کاهش نیاز به مصرف آب و صرفه جویی در هزینه های آب.
  • کاهش شوری آب استفاده شده جهت آبیاری
  • حفظ رطوبت موجود در خاک و تحویل آن به گیاهان در زمان نیاز.

اشاره نمود. 

انواع مصارف زئولیت در کشاورزی و باغداری

انواع مصارف زئولیت در کشاورزی و باغداری

انواع مصارف زئولیت در کشاورزی و باغداری بسیار فراوان است چون مشکلات کوددهی را بر طرف نموده و فوائد فراوانی دارد. و شامل موارد زیر است. 

۱٫نقش زئولیت جذب آب و نگهداری رطوبت برای مدت طولانی: با توجه به ساختار این محصول قادر به جذب مقداری از آب موجود در خاک می باشد. از آن برای مدت طولانی درون شبکه ساختاری خود ذخیره می کند٬ این آب جذب گیاه می شود.

۲٫استفاده از زئولیت برای صرفه‌جویی در مصرف کودهای شیمیایی و جلوگیری از آلودگی‌ کودی است. درصدی از کود ازته و پتاسیم دار بعد از مصرف بوسیله آبهای سطحی شسته و به عمق پایین ریشه نفوذ و هدر می رود.

زئولیت کودها را در خود ذخیره و کم کم و به تدریج وارد گیاه می کند٬ از آلودگی خاک و آب جلوگیری و از مصرف کود صرفه جویی می کند 

۳٫کاربرد زئولیت برای افزایش بازدهی خاک‌های زراعی و باغی ضعیف و متوسط است. زئولیت سبب پایداری خاک شده و علاوه بر آن اسیدیته خاک را کنترل می نماید٬ و بخشی از کانی های پتاس که پایدار و قابل جذب نیست توسط زئولیت جذب می شود٬ لذا باعث حاصلخیزی خاک می شود.

۴- استفاده از زولیت برای تصویه آب و خاک آلوده زئولیت به دلیل دارا بودن خاصیت کاتیونی شدید بخش عناصر سمی و سنگین آب را جذب و از ورود این عناصر مضر به گیاه جلوگیری میکند٬ که این آلودگی ناشی از آلودگی صنایع و کارخانجات و کودها می باشد.

۵- استفاده از زئولیت برای افزایش تولید محصولات کشاورزی: استفاده از این محصول در کشاورزی باعث افزایش تولید محصولات به خصوص در صیفی جات می شود.

۶- اثر مثبت زئولیت در افزایش بهره‌وری کود حیوانی: مخلوط کود شیمیایی با زئولیت باعث افزایش و جذب مواد مفید کود شده واز شستشوی و هدر رفتن توسط آب جلوگیری می شود٬ اوره در فضولات حیوانی اثر نامطلوب در گیاه دارد و جذب آن با زئولیت این اثر نامطلوب را ندارد.

و اگر به غذای حیوان اضافه شود بوی نامطبوع موفوع حیوان را می گیرد. از این محصول در انبار کردن غلات برای جذب رطوبت و ازبین رفتن آفات و کپک می شود.

فروشنده انواع کودهای معدنی زئولیت

فروشنده انواع کودهای معدنی زئولیتفروشنده انواع کود معدنی زئولیت در نقاط مختلف کشور هستند که این محصول در فروشنگاه های کودهای کشاورزی و نمایندگی های آن عرضه می شود. یکی از بهترین انواع کود شیمیایی موجود در بازار کود معدنی زئولیت است. و در فروشگاههای تجهیزات کشاورزی عرضه می شود.

در این کود انواع مختلف مواد معدنی مورد نیاز گیاه وجود دارد٬ که استفاده از آن در زمین کشاورزی علاوه بر اینکه نیاز گیاه را به این مواد معدنی تامین می کند٬ به علت خاصیت پاکسازی بالایی که دارد از مبتلا شدن گاه به بیماری های قارچی مختلف جلوگیری به عمل می آورد.

فروش کود زئولیت در بیشتر مراکز فروش کود معدنی انجام می شود. لذا راحتی می توانید کود معدنی زئولیت را از این فروشگاه ها سفارش داد. لازم به ذکر است بدانید کود زئولیت با وجود مزایایی که دارد. قیمت ان بسیار مناسب تر از قیمت کودهای مختلف مانند قیمت کود هربان می باشد. 

عرضه عمده زئولیت معدنی سمنان

عرضه عمده زئولیت معدنی سمنانعرضه عمده زئولیت معدنی سمنان بیشتر از سایر نقاط ایران است زیرا یکی از مهم ترین مراکز معادن زئولیت ایران در شهر سمنان است. در این شهر مراکز عمده فروشی و نمایندگی های مختلف پخش زئولیت وجود دارد.

لذا زئولیت را به صورت دانه دانه و یا کلوخه به مردم عرضه می کنند. مراکز فروش زئولیت سمنان به عنوان یکی از فعال ترین مراکز فروش در زمینه زئولیت به شمار می رود. فروشندگان زئولیت در شهر سمنان محصولات خود به صورت مستقیم به مردم عرضه می کنند.

این محصول سمنان دارای آنالیز بسیار مناسب و مشخصه آن کلسیم دار و شوری پایین است٬ و جهت تهیه کود استفاده می شود. کود های زئولیتی قادر است آن را تشخیص بدهند که یک گیاه در چه زمانهایی و بعد از آن چه مواد مغذی نیاز دارد

سمنان به دلیل وجود معادن مختلف مانند زئولیت یکی از بیشترین استخراج کنندگان این محصول می باشند که این ماده را به صورت های مختلف از معادن استخراج کرده و در گونه های مختلف در سراسر کشور عمده عرضه می کنند.

نمایندگی انحصاری زئولیت در ایران

نمایندگی انحصاری زئولیت در ایراننمایندگی انحصاری زئولیت در ایران در شهرهای مختلفی وجود دارد٬ که این نمایندگی ها علاوه بر اینکه دارای مکانی برای عرضه مستقیم انواع مختلف زئولیت، انواع کود معدنی، انواع زئولیت مصنوعی و… هستند٬

علاوه بر نمایندگی های فروش که انواع برندها را عرضه می کنند دفاتر فروش نیز در سراسر کشور به خصوص در استان ها هستند که انواع زئولیت را در خلوص متفاوت اغلب عمده و یا خرده بدست مشتریان می رسانند.

شرکت های تولیدی محصولات خود را از طریق دفاتر فروش توزیع می کنند و شرکت های بازرگانی پخش کننده نیز این ماده را خریداری و به مشتریان می فروشند. و عمده فروشان نیز کار خرید و فروش این ماده را بر عهده دارند.

 

بایگانی مقدار مصرف زئولیت در کشاورزی

بایگانی مقدار مصرف زئولیت در کشاورزیبایگانی مقدار مصرف زئولیت در کشاورزی به دلیل اثرات مفید زئولیت بسیار بالا می باشد. می توان با خرید زئولیت و استفاده از آن در زمین های کشاورزری و بایگانی آن در خاک علاوه بر اینکه در مصرف کودهای شیمیایی صرفه جویی می شود فوائد زیادی نیز دارد.

لذا میزان محصولات نیز افزایش پیدا می کند. درون زئولیت مواد معدنی مفیدی برای خاک وجود دارد که زئولیت این مواد را در زمانی که خاک نیاز دارد به آن می دهد. و باعث اصلاح خاک و بهره وری بیشتر آن می شود.

علاوه بر این زئولیت می تواند تمام آب های موجود در خاک را جذب کرده٬ و در طول روز که خورشید به صورت مستقیم به گیاهان می تابد آب مورد نیاز گیاهان را در اختیار آن ها قرار می دهد٬ و در طول شب که دما کاهش پیدا می کند این آب از دست رفته را جبران می نماید.

مزیت بایگانی زئولیت؛

  • پایین بودن مدت زمان تخمیر٬
  • از بین بردن خواص سمی قارچی و میکروبی٬
  • از بین بردن بوی نامطبوع کود طبیعی٬
  • جذب بالای اوره کود طبیعی و تبدیل به نیتروژن است.

معرفی انواع محصولات زئولیت

معرفی انواع محصولات زئولیتمعرفی انواع محصولات زئولیت متفاوت است.  و در حالت کلی نیز می توان گفت در طبیعیت ۴۰ نوع زئولیت وجود دارد. و این زئولیت ها بسته به کاربردشان متفاوت هستند و هر کدام خواص و گونه های متفاوتی دارند. برخی از آن ها عبارتند از:

  • نانو زئولیت
  • erionite
  • chabazite
  • stibite

و….

در بین زئولیت های نامبرده شده در بالا ممکن است نانو زئولیت بیشتر برای شما آشنا به نظر برسد. نانو زئولیت دارای ساختار سه بعدی می باشد٬ که درون ساختار آن منافذی وجود دارد. که درون این منافذ از کاتیون و آب پر شده است.

این نوع زئولیت در مراکز فروش پخش زئولیت به فروش می رسد. اگر قصد خرید نانو زئولیت را داشته اید و نتوانستید آن را از نمایندگی های فروش زئولیت در شهرتان پیدا کنید. می توانید از فروشگاه های اینترنتی که این محصول ارائه می شود زئولیت مورد نیازتان را خریداری کنید. 

عمده فروشی زئولیت کشاورزی با بهترین قیمت

عمده فروشی زئولیت کشاورزی با بهترین قیمتعمده فروشی زئولیت کشاورزی با بهترین قیمت در کشور ما در شهرهای مختلف مخصوصا در شهرهایی که  معادن زئولیت است وجود دارد٬ فروش عمده به صورت فله ای یا بسته بندی شده است. در این مراکز عمده فروشی انواع مختلف زئولیت عرضه می شود٬

و این محصول در این شهر ها مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور عرضه می شوند٬ که قیمت آن به نسبت مراکز دیگر بسیار پایین می باشد. که با مراجعه به این مراکز واسطه ها را در خرید زئولیت حذف٬ و به صورت مستقیم اقدام به خرید می نمایید. 

شرکت های پخش کودهای شیمیایی نیز یکی از عرضه کنندگان این کود هستند که به صورت کلی وظیفه پخش کردن محصولات کودی را برعهده دارند و به طرق مختلف انواع این کودها را در سراسر استان ها توزیع می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
phone icon شماره کارشناس فروش: 09120697642
phone icon شماره ثابت: 02128420163
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ پشتیبانی: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: Mofidzeolite@
instagram icon اینستاگرام: mofidzeolitecompany@
email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع زئولیت کشاورزی در تهران

فروش زئولیت کشاورزی توسط واحد های فعال در این صنعت صورت می گیرد. در نگاه نخست شاید خیلی از افراد با نام این کلمه آشنا نباشند و کاربرد این ماده را ندانند. به منظ

دیدگاهتان را بنویسید

" alt="آراد برندینگ" style=" position: fixed; bottom: 0; z-index: 100; max-width: 100%;">